8 Apr 2008

අවුරුදු කුමාරි : ෂඃ මටත් පේන හීන

අවුරුදු කුමාරිට පසු වදනක්

http://niranjanmeegammana.blogspot.com/search?updated-max=2008-03-20T05%3A33%3A00%2B05%3A30&max-results=1

මම අන්තර්ජායට ගැලපෙන අලුත් ශෛලියකට ලියන්න උත්සාහ කරන්නේ. කතාව ලියන්න කලින් දවස්, සති, මාස ගණන් ආකෘති හිතනවා. වේගයෙන් පැය දෙකෙන් ලියලා,මගේ කතාවලට අකමැති කාටහරි පෙන්නලා, එක පාරක් එඩිට් කරනවා. සමහරකට එය රසවත් වීම ගැන සතුටුයි. සමුහරු මේ කථාව කියවා අඬලා තියෙනවා. කෙනෙක් ඇහුවා ඔහොම ලියන්නේ කොහොමද කියලා.

මා නිතරම උත්සාහ කරන්නේ වචනයකින් අදහසකට වඩා රූපයක් මවන්න. ඊට හේතුව රූපය වඩා හොඳින් තේරෙනවා. කතාචේ චරිත කීුයයි,. කෙටි දෙබස්. කියවන පාඨකයාට හිතන්න මවාගන්න දේ ගොඩයි.

මම ලියනකොට වචන නෙවේ ලියන්නේ, රූප තමා හිතට එන්නේ, ටිකක් හැඟීම් බරයි, මම මේ වනවිට කෙටි කථා කීපයක්ම ලියා තිටෙනවා. දෙකක් ටිකක් අදහස් අනුවර්ථන. තව දෙකක් විතර ලියන්නට හිතේ කැරකෙනවා. වෙසක් එකට කතාවක් ලියන්න හිතන් ඉන්නවා, තාම බීජයක් පැළ උනේ නැහැ.

පොසොන් වලට නම් අදහසක් දැම්ම තියෙනවා. අන්තිමේදී පොතක් වගේ පළකරන්න පුලුවන් පාඨකයෝ වැඩි උනොත්. එතකොට මම "අහවලා" නැමති කෙටි කතා රචකයා.

මගේ පොතක් පුස්ථකාලෙක අපි ආසාවෙන් කියවපු පොත් අතර තිබ්බොත්!
ෂඃ මටත් පේන හීන.

පරණ කෙටිකතා පළවුනේ http://www.queen.lk

No comments: